نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزاری که پیش روی شما کاربران قرار دارد ابزاری است بسیار ساده و با حجم بسیار اندک با قابلیت بالا. این نرم افزار که Gmail Notifier نام دارد کار کاربران را برای چک کردن ایمیل های خود در میل گوگل آسان می کند. کار این نرم افزار به این صورت است که کاربران پس از نصب آن برروی سیستم عامل خود و وارد کردن نام کاربری و پسورد جیمیل خود می توانند آخرین ایمیل هایی را که دریافت شده  را به صورت خلاصه (موضوع ایمیل ) مشاهده نمایيد. این نرم افزار زمانی که ایمیلی جدید برای شما ارسال ميشود را در همان لحظه نشان دهد (به شرطی که آنلاین باشید ). این نرم افزار بیشتر مورد استفاده افرادی قرار می گیرد که با ایمیل های خود زیاد سرو کار دارند. با این نرم افزار دیگر نیاز نیست هرلحظه جیمیل خود را چک کنید.نرم افزار Gmail Notifier در نوار ابزار System Try یك آیكون كوچك را به نمایش می گذارد و بدیت ترتیب شما را نسبت به تعداد ایمیل های رسیده ، عنوان ایمیل و فرستنده آن ، تاریخ دریافت ایمیل و چند خط بصورت مختصر از متن ایمیل مطلع می نماید . تمام مراحل فوق بصورت خودكار و بدون باز كردن حتی یك صفحه وب صورت می پذیرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را که می تواند در وقت شما صرفه جویی زیادی کند را دانلود و بر روی سیستم خود نصب نماييد.
 
قابليت كليدي نرم افزار Gmail Notifier 1.0.0.30:
- چك كردن و تحت كنترل داشتن Gmail با يك كليك
- بسيار ساده و با حجم كم و قابليت بسيار بالا
- صرفه جوئي در وقت كاربر و سرعت بالا
- شمارنده تعداد ايميل هاي خوانده نشده
- پشتيباني از حساب هاي متعدد
- به روز رساني خودكار به نسخه جديد
- هشدار ايميل جديد و نشان دادن موضوع و فرستنده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ...

 



 قيمت: رايگان
 دانلود -  2.47 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 


 


مطمئنا شما هم با سایت یوتوب (Youtube) مواجه شدید یوتوب سایتی است که ویدئوهای آنلاینی فراوانی را در موضوعات مختلف برای کاربران ارائه می دهد شاید برای شما هم پیش آمده که ویدئوی را برای آموزش های خود یا تحقیقات خود در این سایت یافته اید و خواسته اید که این ویدئو را دانلود کنید اما سایت یوتوب این اجازه را به شما نمی دهد. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که به راحتی می توانید تمام ویدئوهای مورد نیاز خود را از این سایت دانلود کرده و با فرمت دلخواه خود ذخیره نمایید. YouTubeGet نرم افزار ساده ولي قدرتمندي است كه به گونه اي طراحي شده تا كار شما را براي دانلود و تبديل از سايت يوتوب و ويدئوهاي آن بسيار سريع و آسان سازد و با داشتن قدرت مورد نياز شما و رابط كاربري بسيار ساده، بهترين عملكرد را براي شما به ارمغان آورد. اين نرم افزار همچنين شما را قادر مي سازد تا بلافاصله پس از دانلود ويدئو آن را به فرمت دلخواه خود تبديل كرده و براي وسايل ديگر همچون انواع تلفن هاي همراه، iPod، PSP و ... مورد استفاده قرار دهيد يا حتي آن ها را قبل از دانلود با فرمت دلخواه خود ذخيره نماييد. اين نرم افزار كه اكنون يكي از قدرتمند ترين و محبوب ترين نرم افزارهاي دانلود از سايت يوتوب به شمار مي رود اكنون در اختيار شما دوستان عزيز آسان دانلودي قرار گرفته است.


 

قابليت هاي كليدي نرم افزار YouTubeGet v5.9.5 :
- استفاده ي بسيار آسان از نرم افزار
- امكان دانلود ويدئو هاي يوتوب و رايت آن ها بر روي سي دي و دي وي دي
- امكان تبديل فايل هاي FLV به فرمت هاي AVI، WMV ،MOV ،3GP ،MP4 و ...
- امكان جست و جو در ويدئو هاي يوتوب و مشاهده ي آن ها قبل از دانلود
- امكان ذخيره ي ويدئوها با فرمت هاي مختلف از جمله MP3 ،MP4 ،3GP ،WMA و ...
- امكان دانلود ويدئو هاي يوتوب براي انواع تلفن هاي همراه، PSP ،iPod و ...
- توانايي تبديل خودكار ويدئو هاي يوتوب به فرمت 3GP براي تلفن هاي همراه
- توانايي دانلود از يوتوب با كيفيت فوق العاده عالي و كيفيت HD
- داراي قابليت Resume براي ادامه ي دانلود هاي قطع شده
- داراي قدرت و سرعت بسيار بالا علي رقم داشتن حجم بسيار كم
- داراي محيطي بسيار ساده و كاربرپسند
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 



 راهنماي نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد نرم افزار را اجرا کرده و از تب About برروی Register کلیک نمایید و با استفاده از سریال نامبر موجود در فایل Serial.txt نرم افزار را فعال نمایید.
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.

 قيمت: 29.99 دلار آمريکا (صرفاً جهت اطلاع!)
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 4.02 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1092
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 


 

یک کاربر حرفه ای که دائما با اینترنت و شبکه و ارتباطات سروکار دارد باید بداند ورودی و خروجی در سیستم رایانه ای به چه شکل است. نرخ رد و بدل شدن اطلاعات چه میزان است ؟ آیا آن چیزی که باید باشد هست یا خیر؟ Cisco Speed Meter Pro یک نرم افزار ساده اما کارآمد برای نمایش اطلاعاتی کامل پیرامون ارتباطات و شبکه است. مدیریت کامل شبکه ، Performance قطعات و ابزارهای شبکه و موارد دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار جای گرفته اند.
پس از نصب نرم افزار به سبب واسط گرافیکی ساده اما جذاب آن هر کاربری می تواند به راحتی از نرم افزار بهره بگیرد ؛ تنها چند دقیقه لازم است تا نرم افزار سیستم ، واسط ارتباط با اینترنت و خود ارتباط اینترنت مورد اسکن قرار گیرد تا سرعت ارتباطات یکی یکی مشخص شود. تاریخچه ای هم برای نرم افزار در نظر گرفته شده تا نرخ تغییرات در سرعت ارتباط با اینترنت در آن ذخیره شود ؛ دائما این سرعت ارتباط در حال تغییر است و بسته به ورودی به متغییر می باشد. در Cisco Speed Meter Pro هم سرعت ورودی و هم سرعت خروجی به صورت یک دیاگرام لحظه ای به نمایش در خواهد آمد ؛ یعنی سرعت دانلود و سرعت آپلود کانکشن اینترنتی به صورت کاملا دقیق قابل مشاهده خواهد بود.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cisco Speed Meter Pro v1.3.9052:
- نمایش سرعت ارتباط با اینترنت
- هماهنگی با انواع ارتباط ها
- نمایش تاریخچه سرعت ارتباط و پهنای باند استفاده شده
- نمایش اطلاعات پیرامون دانلود و آپلود به صورت لحظه ای
- آنالیز ارتباطات بی سیم برای وجود یا عدم وجود امنیت
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- پس از نصب فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا اقدام به فعالسازی نرم افزار کنید.


 قيمت: 29.99 دلار آمريکا
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 20.67 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 781
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

منبع : www.AsanDownload.com


مشكل شلوغ بودن خطوط و عدم اتصال به اينترنت مشكلي است كه اكثر كاربران به آن دچار هستند.امروزه اگر چه با وجود خطوط پر سرعت  اينترنت نياز به اتصالهاي Dial Up كاهش پيدا كرده ولي در بسياري از نقاط نيز افرادي هستند كه همچنان از اين خطوط كم سرعت استفاده مي كنند.اين برنامه نه براي آنها بلكه براي بسياري از كاربران كه قصد مديرت اتصالهاي خود به اينترنت را دارند يك مشكل گشاي بسيار خوب است.اشغالي شديد خطوط ISPها و دائما شماره عوض كردن از سوي كاربران جهت اتصال يك كار بسيار عذاب آور و خسته كننده است كه در نتيجه نيز باعث مي شود تا كاربر از فكر اتصال بيرون بيايد و بي خيال Connect شود. با وجود نرم افزارهاي مديريت دانلود كه بسيار مجهز و قدرتمندهم هستند شايد اين تصور پيش آيد كه چه نيازي به اين برنامه بسيار كوچك و كم حجم و در عين حال مشكل گشا و بسيار كاربردي است كه ما آن را در ادامه براي شما شرح خواهيم داد. ! نرم افزار Advanced Dialer برنامه ای خوب برای اتصال به اينترنت هستش که قابليت شماره گيری سريع رو داره و در صورت اشغال بودن شماره را تغيير ميدهد و آنقدر شماره ها را عوض ميکند و شماره گيری را ادامه ميدهد که سر انجام  به يکی از شماره ها متصل بشود واگر خط به هر دليلی ناگهان قطع شود مجددا نسبت به برقراري ارتباط اقدام مي كند.شما مي توانيد برنامه را بگونه اي تنظيم كنيد كه هر گاه هر كدام از برنامه هاي شما نياز به اتصال داشت فورا سيستم شما را به اينترنت وصل كند. اين قابليت را مي توان در بازه هاي مختلف و به صورت ساعتي،روزانه،هفتگي و يا ماهانه تنظيم نمائيد.يك قابليت جالب ديگر اين نرم افزار اينه كه ميتوانيد حساب پولي ميزان مصرف خود را داشته باشيد! در اين حالت شما فقط بايد هزينه ي اتصال و اكانت خود را براي سيستم تعريف كنيد. شما با Advanced Dialer ميتونين برنامه ريزی کنيند که در فلان روز و فلان ساعت سيستم به اينترنت وصل بشه و برنامه ي مورد نظر شما را اجرا كند. مثلا پس از اتصال برنامه مديريت دانلود ويا مديريت ايميل شما را اجراكنيد و پس از پايان كار نيز آنها را ببند و اتصال را براي شما قطع كند.در خلاصه كلام شما مي توانيد با استفاده از اين برنامه كوچك و كم حجم ولي پركار سيستم خود را به يك رباط كاملا هوشمند تبديل كنيد تا بدون حظور شما كارهايتان را انجام بدهد.اين برنامه ميتونه در Systray ويندوز قرار بگيره و با يک کليک ساده محيط ساده و کوچك و آسان و کم حجمش بالا بياد. برای جلوگيری از استفاده ی غير قانونی از برنامه هم ميتونيد برای آن رمز بگذاريد. توانايی خوبی هم در کمک به دقت ساعت کامپيوتر داره که اون رو با ساعت اتمی بين المللی موسسه ملی استاندارد و فن آوری يا همون NIST هماهنگ ميکنه و به شما توانايی تبديل ساعت های مختلف زمانی کشور ها را ميدهد!! گزارش کلی و آماری اتصال به اينترنت را هم برايتان تهيه مي كند تا مثلا آخر ماه و يا آخر سال  به صورت نمودار آماری ببينيد که در چه روزی از ماه يا از سال بيشترين زمان اتصال را داشته ايد و يا در چه روزهایي کارکرد شما بيشتر ميشود. اين برنامه ي بسيار مفيد را به شما دوستان توصيه مي كنيم و اميدواريم تا بسياري از مشكلات شما را حل كند.مشكلاتي كه شايد براي رفعشان نياز به حضور شما و وقت گذاري براي آنها نباشد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Advanced Dialer v2.5 :
- شماره گيري و اتصال سريع به اينترنت
- امكان تعريف شماره هاي متعدد جهت اتصال
- اتصال و قطع اتصال بر اساس زمانبندي تعيين شده
- امكان اجراي برنامه هاي مختلف همزمان با اتصال به اينترنت
- امكان شماره گيري مجدد پس از قطع اتصال به هر دليلي
- امكان محاسبه پولي ميزان اتصال به اينترنت
- امكان تنظيم ساعت با ساعت اتمي بين المللي
- ارائه گزارش از اتصالهاي انجام شده
- و ...

 



 قيمت:  29 دلار آمريکا
 دانلود -  946 كيلوبايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

منبع : www.AsanDownload.com



Google Desktop نرم‌افزاری است كه به كاربران كمك می‌كند در میان انبوه اطلاعات موجود در هارددیسك رایانه‌های خود، به جستجوی اطلاعات مورد نیازشان بپردازند. شركت گوگل در نگارش پنجم این نرم‌افزار سرعت عملكرد و جستجو را افزایش داده و به برخی ویژگی‌های جدید برای افزایش امنیت كاربران مجهز شده‌ است.
گوگل دسكتاپ كه پیش از این مورد استقبال گسترده كاربران قرار گرفته است، پس از نصب شدن در رایانه، تمامی اطلاعات موجود در هارد دیسك شامل فایل‌ها، ایمیل‌ها، اسناد متنی، وب سایتهای ذخیره شده و سایر اطلاعات را فهرست می‌كند كه در مرحله بعد كاربران می‌توانند با سرعت زیاد در میان این انبوه اطلاعات به جستجوی اطلاعات مورد نظر خود بپردازند. علاوه بر این، گوگل دسكتاپ دارای قابلیتهایی متنوع اینترنتی به نام ‪ Gadget‬ است كه این Gadget ها روی دسكتاپ رایانه قرار گرفته و اطلاعاتی نظیر عناوین مهم خبری، تقویم و سایر اطلاعات انتخابی كاربران را نمایش می‌دهند.
هم‌ اكنون نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به قابلیتی مجهز شده ‌است كه كاربران می‌توانند در هنگام جستجوی مثلا یك فایل در هارد دیسك رایانه خود، پیش‌نمایشی از فایلهای استخراج شده توسط گوگل دسكتاپ را مشاهده كنند.
مثلا اگر كاربر نام فایلی را كه توسط نرم‌افزار واژه‌پرداز Word ایجاد شده در گوگل دسكتاپ جستجو كند، این نرم‌افزار پس از یافتن فایل مذكور در هارددیسك، بخشی از اطلاعات درون این فایل را نیز نمایش می‌دهد تا كاربر پیش از باز كردن فایل توسط Word، مطمئن شود همان فایل مورد نظر خود را پیدا كرده‌است.
نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به علاوه به قابلیت ضد فیشینگ (ضد وب سایتهای جعلی) مجهز شده است. این بدان معناست كه چنانچه درون اطلاعات استخراج شده توسط گوگل دسكتاپ لینك و آدرس سایتی وجود داشته باشد كه این نرم‌افزار غیر ایمن بودن آن را تشخیص بدهد، هشداری برای كاربر نمایش داده شده و غیر ایمن بودن آن سایت یادآوری می‌شود.
در نگارش پنجم گوگل دسكتاپ به علاوه ظاهر نوار كناری (Sidebar) ‬این نرم‌افزار كه در كنار دسكتاپ نقش می‌بندد متحول شده و امكانات جدیدی در این نواركناری گنجانده شده‌است.
این نرم افزار قدرتمند گوگل قادر است تا در یک محیطی بسیار ساده و در عین حال پیشرفته نتایج خود را نه تنها بر اساس نام فایل ها بلکه بر اساس محتویات درون انها نیز جستجو کند. این نرم افزار توانایی جستجو در هریک از فایل های و برنامه های زیر را دارد:
Gmail, Outlook contacts, Outlook appointments, Outlook tasks, Outlook notes, Outlook journal, Outlook Email, Outlook Express, Word, Excel, Powerpoint, Internet Explorer, AOL Instant Messenger, Netscape Mail/Thunderbird, Netscape / Firefox / Mozilla, PDF, Music, Video ,Images
اگر خودتان می‌خواهید به طور دلخواه پسوندی به پسوند‌های پیش فرض اضافه کنید، فایل GDSPlus.conf را با برنامه Notepad باز کنید و یک خط به صورت زیر به آن اضافه کنید.
AddNewExtension
مثلاً برای اضافه کردن پسوند ary. به این صورت عمل می کنیم:
AddNewExtension "ary", "0"

در نسخه ی جدید گوگل دسکناپ قسمت Sidebar تغییراتی کرده است همچنین گوگل دسکتاپ با ویندوز ویستا سازگارتر شده است. به دلیل تحریم این برنامه در داخل ایران قابل دریافت نمیباشد! شما در اینجا میتوانید مستقیماً آن را از آسان دانلود دریافت کنید.



 طريقه فعالسازي : بعد از نصب این نرم افزار، سیستم خود را 1-2 ساعت آزاد بگذارید، تا گوگل دسکتاپ از اطلاعات هارد درایو شما index تهیه کند.

 قيمت: رايگان
 دانلود -  1.88 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری


 

Free YouTube Download نرم افزاری قدرتمند و مفید در جهت دانلود از شبکه قدرتمند Youtube است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آنلاین سایت Youtube که روزانه هزاران ویدیو از سرتاسر جهان در آن بارگذاری می شود را سریع و بدون نقص دانلود کنید و از تماشای آن در کامپوتر خود به صورت آفلاین لذت ببرید ، این نرم افزار با اتصال سریع به سرور سایت Youtube ویدیوها را برای دانلود به شما خواهد داد و شما تنها با 1 کلیک ساده می توانید ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید ، همچنین این نرم افزار از سایت های به اشتراک گذاری ویدیو دیگری همچون : Google Video ، Yahoo Video و... نیز پشتیبانی می کند که از این نرم افزار برای سایت های مشابه نیز می توانید استفاده کنید ، ویژگی دیگر این نرم افزار آن است که علاوه بر دانلود ویدیوها یک مبدل بسیار خوب و قدرتمند در نرم افزار نیز وجود دارد که پس از دانلود می توانید ویدیوهای این سایت ها را نیز به انواع فرمت های رایج ویدیویی تبدیل کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به مواردی همچون دانلود ویدیوهای سایت های به اشتراک گذاری ویدیو همچون : YouTube, Google Video, MySpaceTV , دانلود سریع و بدون نقص ویدیوها , امکان ادامه دادن به دانلود در صورت قطع شدن ارتباط و وصل مجدد , تبدیل فایل های ویدیویی دانلود شده به انواع فرمت رایج ویدیویی , قابلیت دانلود ویدیوهای HD 1080 , استفاده از موتور FFmpeg برای تبدیل ویدیوها , استفاده بسیار آسان حتی برای افراد مبتدی و... اشاره کرد.
 


سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مهر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

منبع : www.AsanDownload.com


 

AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

قابليتهاي عمومي نرم افزار AI RoboForm Enterprise v7.5.0:
- تمام پسوردهای شما رو به خاطر میسپره و به صورت اتوماتیک شما رو لاگین میکند
- فرمهای طولانی ثیت نام رو با یک کلیک پر میکند
- برای امنیت کامل پسوردهای شما رو به صورت کدگذاری شده ذخیره میکند
- میتواند پسوردهای تصادفی تولید کنه که هکرها نتونن حدس بزنن
- برنامه های Keylogger رو شکست مي دهد چون اصلا از کیبورد برای وارد کردن پسوردها استفاده نمیکند
- از پسوردهای خود پشتیبان بگیرید و اونها رو بر روی کامپیوترهای مختلف استفاده کنید
- بوسیله GoodSync در هنگام تغییر پسورد ، پسوردهای خود را در کامپیوترهای دیگری که استفاده می کنید به روزرسانی کنید
- بوسیله Pass2Go که هیچ گونه احتیاجی به نصب شدن ندارد (قابل حمل و نقل) پسوردهای خود را جا به جا کنید
- قابلیت کار بر روی مرورگرهای Internet Explorer, AOL/MSN, Firefox
- روبوفرم انتخاب ناشران PCMagazine و از نظر CNET برترین نرم افزار سال شناخته شده
- و...

قابليتهاي كليدي نرم افزار AI RoboForm Enterprise v7.5.0:
- پر کردن خودکار فرمها تنها توسط یک کلیک و بدون نیاز به فشردن حتی یک کلید !
- کدگذاری قدرتمند بر روی پسورد ها که موجب حفظ امنیت هرچه بالاتر آنها می شود
- خلق رمز عبور جدید و غیر تکراری و سخت قابل حدس به طور خودکار از داخل محیط نرم افزار
- جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی با وارد کردن پسورد ها به صورت هوشمند در وبسایتهای واقعی آنها
- ممانعت از سرقت اطلاعات توسط جاسوس ها و Keylogger ها که به ثبت کلید های تایپ شده و جاسوسی می پردازند
- ذخیره اطلاعات و پسوردهای مکان های مختلف و مورد نیاز شما که بلافاصله با وارد کردن سریع، امن و خودکار
- تهیه BackUp و نسخه ی پشتیبان از از پسوردها در مکانی امن
- قابلیت جستجو در میان پسوردهای ذخیره شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



راهنمای نصب نرم افزار :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله پاياني تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه در نوار وظيفه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- محتویات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کنید سپس فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید.( در ويندوز ويستا و سون براي اجراي Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنيد)
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.


 قيمت: 39.95 دلار آمريکا (صرفاً جهت اطلاع!)
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  7.36 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مهر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player


اگر در وب گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

برخي از ويژگي نرم افزار Adobe Flash Player v11.0.1.152 Final:
- ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد
- Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزايش ميزان امنيت
- Display API : نمايش توابع API
- File upload/download : آپلود و دانلود فايلها
- Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه
- External API : توابع API خروجي
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگير تر
- پشتيباني Input Method Editor يا IME
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



 قيمت: رايگان
 دانلود Active X مخصوص فايرفاكس و اپرا نسخه 32 بيتي - 3.53 مگابايت  | لينک كمكي
دانلود Active X مخصوص فايرفاكس و اپرا نسخه 64 بيتي - 7.66 مگابايت | لينک كمكي
دانلود Active X مخصوص اینترنت اکسپلوررنسخه 32 بيتي - 3.56 مگابايت | لينک كمكي
دانلود Active X مخصوص اینترنت اکسپلوررنسخه 64 بيتي - 7.74 مگابايت | لينک كمكي
دانلود نرم افزار مخصوص كليه ويندوزها - 3.04 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مهر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری
 

با استفاده از Iobit Protected Folder می توانید بر روی فایل ها پوشه ها و تمام درایو های خود و حتی بر روی تمام نرم افزار های موجود در سیستم رمز عبور بگذارید. به طور کامل این برنامه تمام رمز عبور های سیستم و کلا امنیت تمام فایل های شما را تضمین میکند. این نرم افزار از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارها در ضمینه قفل گذاری می باشد. امیدواریم استفاده لازم را ببرید.

 

IObit Protected Folder قفل گذاری روی فایل ها و پوشه ها با نرم افزار Iobit Protected Folder 1.0

 

 

 

password قفل گذاری روی فایل ها و پوشه ها با نرم افزار Iobit Protected Folder 1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download قفل گذاری روی فایل ها و پوشه ها با نرم افزار Iobit Protected Folder 1.0 لینک دانلود – 5.2 مگابایت | لینک کمکی

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: Iobit Protected Folder , برنامه Iobit Protected Folder , دانلود , دانلود Iobit Protected Folder , دانلود برنامه Iobit Protected Folder , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Iobit Protected Folder , دانلود نرم افزار با لينک مستقيم , دانلودها , قفل گذاری روی فایل ها و پوشه ها با نرم افزار Iobit Protected Folder 1 , 0 , نرم افزار Iobit Protected Folder ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

Avast Internet Security 6.0.1203 Final  نرم افزاری کامل برای برقراری امنیت اینترنت شما می باشد. به کمک این نرم کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار امنیت مناسبی را برای ارتباطات اینترنتی خود برقرار نمود و مانع از نفوذ هکرها به سیستم خود شوند و همچنین از اجرای برنامه های خرابکارانه این افراد جلوگیری نمایند. ابزار شناسایی ویروس های یکی دیگر از قسمت های پرکاربرد این نرم افزار می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به شناسایی ویروس هایی می باشند که در سیستم آن ها قصد اجرا شدن دارند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری ALWIL Software می باشد.

از ویژگی های Avast Internet Security 6.0.1203 Final :
داری موتور قدرتمند برای مبارزه ویروس ها و Spyware ها
دارای یک دیوار آتش قدرتمند برای مقابله با هکرها
دارای ابزار antispam
دارای scanner هوشمند
دارای ابزار حفاظتی در مقابل rootkit ها به صورت کاملا real time
محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی
شناسایی ویروس ها و جلوگیری از اجرای آن ها
پاکسازی برنامه های جاسوسی و ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ این نرم افزارها
توانایی ایمن سازی سیستم و کنترل و نظارت بر قسمت های مختلف
برای استفاده از لایسنس با توجه به ویندوزتون باید در مسیرهای زیر قرار بدید

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\AVAST Software\Avast (Windows XP)
C:\ProgramData\AVAST Software\Avast (Windows Seven/Vista)

نحوه استفاده از کرک :
۱٫ نرم افزار رو نصب کرده
۲٫ نرم افزار رو باز کنید و به Settings >> Troubleshooting  برید و تیک Enable avast! self-defense module رو بردارید
۳٫ وارد task manager ویندوز بشید و avastsvc.exe,avastui.exe & avast.setup رو Terminate کنید.
۴٫ فایل ashBase.dll در مسیر C:\Program Files\Alwil Software\Avast جایگزین کنید
۵٫ نرم افزار رو باز کنید و به  Settings >> Troubleshooting برید و تیک Enable avast! self-defense module رو بزنید.




منبع مطلب : ایـ افـ دانلود
حجم دانلود : 77 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی


 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: Avast Internet Security 6 , 0 , 1203 Final , free , free download , آنتی ویروس , دانلود , دانلود آنتی ویروس , دانلود آنتی ویروس avast , دانلود رایگان , دانلود مستقیم , رایگان , ضد ویروس ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

مدیریت ریموت ها با نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager v5.9.0.0

 

دسترسی از راه دور به سیستم های کامپیوتری یا همان عمل Remote Desktop یکی از موارد با اهمیت در میان مدیران شبکه های رایانه ای و همچنین مدیران وب سایت ها و وب مسترها محسوب می شود ؛ کسانی هستند که از ریموت دسکتاپ خود ویندوز استفاده می کنند اما افرادی هم هستند که ترجیح می دهند از نرم افزارهای دیگری که در این زمینه موجودند بهره ببرند ؛ سوئیچ کردن یا مدیریت چندین ارتباط برای مدیران حرفه ای امری بسیار مهم و کلیدی است و وجود یک نرم افزار مدیریتی در این زمینه که بتواند انواع نرم افزارهای ریموت دسکتاپ را پشتیبانی کتد نکته ای کلیدی است.
نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این ابزار که توانایی پشتیبانی از ابزارهایی همچون Microsoft Remote Desktop، Terminal Services، VNC، LogMeIn، Team Viewer، Ftp، SSH، Telnet، Dameware، X Window، VMware، Virtual PC، PC Anywhere، Hyper-V، Citrix، Radmin، Microsoft Remote Assistance و ... را دارد قادر است تا میان این ابزار ها هماهنگی خاصی را هم برقرار کند. این ابزار بسیار کم حجم که از محیط ساده کاربری هم بهره می برد به راحتی قابل استفاده خواهد بود.
این ابزار می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد و مطمئنا حرفه ای ها و آن ها که کارشان مدیریت سرورها از راه دور است می توانند به نرم افزار Remote Desktop Manager اطمینان کنند. نسخه جدید و کامل این ابزار را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کرده و در صورت لزوم آن را دانلود نمائید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager v5.9.0.0 :
- حجم پائین و استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان ریموت در سیستم های مختلف
- سازگاری با تقریبا تمامی نرم افزارهای رایج در این زمینه
- دسترسی سریعتر به ریموت ها
- امکان Import از سیستم های ریموتی به این نرم افزار
- امکان Export لیست ریموت ها به سیستم مورد علاقه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : از سریال نامبر برای فعالسازی نرم افزار استفاده کنید.


 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 1.72 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

منبع : www.AsanDownload.com 



مطمئنا حرفه ای های رایانه و اصولا افرادی که با شبکه های رایانه ای و همچنین مهندسان شبکه با ارتباط از راه دور به طرق مختلف آشنایی دارند. اصطلاح ریموت شاید در جاهای مختلف به کار برده شود، یکی از جاهایی که ممکن است زیاد از آن استفاده گردد در ارتباط میان یک سیستم مقصد و یک سیستم مبدا باشد. به اصطلاح Server و Remote دو سیستمی رایانه ای هستند که می توان از طریق یکی از ارتباط ها از سیستم Remote به رایانه Server متصل شده و تمامی اجزای نرم افزاری آن را در اختیار گرفت. این تعریفی بسیار ساده از نوعی ارتباط میان دو سیستم رایانه ای می باشد که ممکن از از هر طریقی چه اینترنت پر سرعت، چه خطوط تلفن و حتی شبکه های رایانه ای هم صورت گیرد. در این نوع ارتباط که گاهی اوقات اهمیتی صدچندان برای بعضی از افراد پیدا می کند سرعت، فاصله و داشتن یک سری امکانات نظیر IP Valid برای ارتباط از طریق اینترنت پرسرعت ADSL و یا Wireless امری ضروری است. این امر که بسیاری از افراد قادرند از ایران، سیستم رایانه ای خود در کشور هایی نظیر آمریکا، چین و ... را کنترل کنند، بی شک انکار ناپذیر است. این افراد با داشتن همین قابلیت ریموت کردن می توانند تمامی سیستم نرم افزاری یک رایانه را در هزاران کیلومتر دورتر در اختیار خود در آورند. اما نوع ارتباط بسیار مهم است ، سرعت اهمیتی بالا دارد. نیاز به یک سری امکانات امری حیاتی است. Remote Desktop یک قابلیت بسیار جالب و البته کارآمد در تمامی نسخه های ویندوز است. این قابلیت به کاربران امکان می دهد تا با سرعت های مختلف دو سیستم رایانه ای را به یکدیگر متصل کرده و به راحتی سیستم مقصد را کنترل کنند. مهم ترین ایرادی که برای این نوع ارتباط وجود دارد لزوم استفاده از IP مجزا برای سیستم مقصد است. هرچند Remote Desktop بسیار محبوب است اما هزینه ی داشتن یک IP مجزا برای یک فرد معمولی صرفه اقتصادی نخواهد داشت. تنها برای مدیران و مهندسان شبکه است که این نوع نرم افزار را می توانند مورد استفاده قرار دهند. شرکت های متعددی هستند که برای رفاه حال کاربران نرم افزارهای مختلفی را عرضه نموده اند تا به این نوع ارتباط از راه دور کمک کنند. اما بازهم مهم ترین مشکل سرراه کاربران است و آن هم IP مجزا و شخصی برای سیستم رایانه ای مقصد است. البته نه این که ارتباط خطوط تلفن یا شبکه این امکان را احتیاج داشته باشد، بلکه بحث پیرامون ارتباط از راه دور است. در شبکه های رایانه ای که تعداد رایانه ها هرچقدر هم که زیاد باشد بازهم در کنار هم و در محیطی نزدیک قرار می گیرند. خطوط تلفن هم که تقریبا هیچ کجا از آن ها استفاده نمی شود چون با سرعت پائین نمی توان مدیریتی قدرتمند را اعمال نمود. تمام بحث به خطوط ADSL و  به طور کلی اینترنت معطوف است. شاید نام Teamviewer را شنیده باشید. این نرم افزار امکان بسیار جالبی دارد که شاید برای اولین بار باشد که چنین قابلیتی در نرم افزاری گنجانده می شود و البته شاید اصلا این قابلیت در انحصار شرکت سازنده باشد. این نرم افزار به جای این که از IP برای ارتباط استفاده کند ، از یک اعدادی شبیه به IP استفاده می کند که IP نیست اما ID شخصی رایانه در این نرم افزار است. این آیدی مادامی که نرم افزار برروی سیستم نصب باشد و یا سیستم عامل به هردلیلی پاک نشود ثابت خواهد بود. بدین ترتیب مهم ترین مشکل در ارتباط که نیاز به IP Valid بود برطرف می شود و همان آیدی برای سیستم مقصد مادامی که سیستم عامل پابرجاست حکم IP مجزا را داراست. این گونه نرم افزارها باید از لحاظ امنیت هم در شرایط بسیار کاملی قرار داشته باشند و به این صورت نیست که به همین سادگی ارتباط برقرار شود. در مورد Teamviewer در سایت سازنده علاوه بر اخذ مدارک مهم برای امنیت ، گواهی ISO 9001:2000 هم به این نرم افزار بسیار کارآمد داده شده است. پس از لحاظ امنیت هم هیچ گونه مشکلی برای کاربر پیش نخواهد آمد، امنیت نرم افزار با پسورد 4 رقمی تامین می شود. پسوردی که در هربار باز و بسته شدن نرم افزار تغییر خواهد کرد و البته این تغییر به صورت کاملا تصادفی خواهد بود. از نظر سرعت برقراری، حتی افرادی که با ارتباط Dialup  هم به دنیای اینترنت قدم می گذارند می توانند به راحتی از این نرم افزار بهره ببرند. استفاده از نرم افزار فوق العاده آسان و انجام تنظیمات آن هم بسیار ساده است. بیش از 15 میلیون نفر کاربر ثبت شده و البته تعداد زیادی هم کاربر ثبت نشده دلیل بر موفقیت فوق العاده بالای این نرم افزار بوده و خواهد بود. قابلیت هایی نظیر چت، ارسال و دریافت فایل، مدیریت کامل برروی سرور و البته قابلیت محدود سازی این مدیریت ، سازگاری با هرنوع دیوار آتشی، قابلیت ارتباط با دونوع VPN و Remote presentation و البته حالت پیش فرض نرم افزار ، قابلیت اجرای نرم افزار بدون نصب و ... همگی قابلیت هایی هستند که در استفاده از این ابزار کاربر به آن ها دسترسی خواهد داشت. در توضیحات تکمیلی هم این نرم افزار به چند مدل عرضه می شود. از نسخه رایگان تا نسخه ای که با قیمت 1399 دلار عرضه می شود. نسخه ای که ما برای دریافت شما کاربران قرار داده ایم نسخه کامل خواهد بود. برای این که نسخه ی رایگان را دریافت نمائید می توانید از سایت سازنده با ثبت نام نسخه رایگان را دانلود نمائید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeamViewer Premium v5.1.9290:
- محیط بسیار ساده نرم افزار
- امنیت بسیار بالا در استفاده از نرم افزار
- سرعت بالا و سازگاری با انواع ارتباط ها
- عدم نیاز به IP مجزا
- آیدی خصوصی برای هر رایانه
- تعویض پسورد ها با هربار باز و بسته شدن
- تصادفی بودن پسورد ها
- مدیریت کامل برروی سرور
- قابلیت محدود سازی ریموت
- قابلیت تغییر تنظیمات براساس سرعت
- قابلیت ارسال و دریافت فایل میان دو سیستم
- چت کردن دو سیستم سرور و ریموت
- بهینه شدن اجرای کارها براساس سرعت به صورت اتوماتیک
- استفاده از نرم افزار بدون نیاز به نصب
- سازگار با تمام دیوار های آتش
- قابلیت استفاده از VPN و Remote presentation
- حجم پائین و سرعت بالا در نصب و اجرا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : شما ميتوانيد اين برنامه را به صورت شخصي نصب نمايد و لايسنس رايگان نرم افزار را از وب سايت مربوطه دريافت كنيد.

نرم افزار را به صورت both of the above نصب نماييد. سپس محتويات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار كپي كنيد.


 دانلود -  7.26 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com


 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری
دانلود نرم افزار Adobe Audition CS5.5 v4.0
 
| دانلود رايگان نسخه جديد پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در جهان |
 
پس از معرفي جديد ترين نسخه پکيج نرم افزارهاي شرکت ادوب که در چند هفته پيش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection براي دانلود دوستان قرار گرفت در اين پست وب سايت ميهن دانلود يکي از پر طرفدار ترين نرم افزارهاي اين مجموعه را به صورت جداگانه برايتان آماده کرده ايم. نرم افزار Adobe Audition پيشرفته ترين نرم افزار ساخت و ويرايش موسيقي در سراسر جهان مي باشد که نسبت به نرم افزارهاي مشابه از امکانات و قابليت هاي بسيار زيادي برخوردار است. اين نرم افزار خود يک استديو ظبط موسيقي ديجيتال است که در آن تمام ابزارهاي آهنگسازي قرار دارد و کاربر به راحتي ميتواند اقدام به ساخت آهنگ هاي مورد علاقه خود نمايد. اين برنامه متشکل از ابزارهاي بسيار پيشرفته اي به منظور ساخت، ميکس، اديت، تدوين و افکت گذاري بر روي آهنگ و ساير ابزارهاي مورد نياز کاربران مي باشد. يکي از ويژگي هاي بسيار مهم اين نرم افزار حذف صداي خواننده از روي آهنگ است که اين امر موجب شده تا در ميان ساير نرم افزارهايي که در اين زمينه ساخته شده اند به عنوان نرم افزار شماره يک اينکار انتخاب شود چرا که با ابزارهاي بسيار دقيق مي تواند صداي خواننده را از روي آهنگ حذف کند و موزيک آنرا در اختيار شما قرار دهد. همچنين اين نرم افزار از جديد ترين فرمت هاي صوتي پشتيباني مي کند و قادر است تا موزيک هاي ساخته شده را در بالا ترين کيفيت ذخيره نمايد. اين برنامه نيز مانند اکثر محصولات شرکت ادوب قابليت سازگاري و ارتباط با ساير نرم افزارهاي اين شرکت را دارد و شما قادريد تا در صورت نياز به استفاده از نرم افزار هاي مختلف شرکت ادوب به راحتي از طريق همين نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...
 

 
دانلود نرم افزار Adobe Audition CS5.5 v4.0
 

برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار:
- قابليت ساخت آهنگ هاي ديجيتالي.
- دارا بودن ابزارهاي بسيار پيشرفته ويرايش موسيقي.
- امکان ساخت، ميکس، اديت، تدوين و افکت گذاري بر روي آهنگ.
- داشتن ابزارهاي حذف صداي خواننده از روي آهنگ.
- پشتيباني از فرمت هاي صوتي مختلف.
- دارا بودن افکت هاي صوتي مختلف در زمينه هاي گوناگون.
- قابليت حذف نويز و پارازيت در موزيک.
- امکان ويرايش فايل هاي MIDI.
- داشتن سرعت بسيار بالا در هنگام کار در محيط برنامه.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار Adobe Audition CS5 , دانلود نرم افزار Adobe Audition CS5 , 5 v4 , 0 , دانلود نرم افزار converter , دانلود نرم افزار اهنگسازي , دانلود نرم افزار تبديل فرمت , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نرم افزار حذف صداي خواننده , دانلود نرم افزار حذف نويز از روي اهنگ , دانلود نرم افزار ريميکس اهنگ , دانلود نرم افزار ميکس , دانلود نرم افزار ميکس اهنگ , دانلود نرم افزار نويزگير , دانلود نرم افزار ويرايش اهنگ , سايت دانلود نرم افزار , نرم افزار , نرم افزار افزايش کيفيت اهنگ , نرم افزار جديد , نرم افزار حذف صداي خواننده از روي اهنگ , نرم افزار ريميکس , نرم افزار ويرايش فايل صوتي , ويرايش اهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader

 

با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

قابليت قعالسازي و پشتيباني از ويندوزهاي:
 

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Ultimate E
Windows 7 Professional
Windows 7 Professional E
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Premium E
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows 7 Starter E
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Home Basic N
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008
Windows Small Business Server 2011



 طريقه فعالسازي : با توجه به کرک دریافتی می بایست اقدام به فعالسازی نمائید. دقت داشته باشید که می توانید تنظیمات مختلف را در کرک کردن اعمال کنید. براي استفاده از كرك جديد حتما با استفاده از كرك قبلي اقدام به حذف كردن كرك نماييد و سپس كرك جديد را نصب نماييد.



Windows 7 Loader v2.0.4 by DAZ
دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 1.54 مگابايت

Windows 7 Genuine Activation RemoveWAT v2.2.6.0
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 4.39 مگابايت | لينک كمكي

AfterBurner v1.3.0.1
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 1.91 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

منبع : www.AsanDownload.com

NetSupport نام شرکتی است که نرم افزارهای بسیارکاملی که تقریبا برای همه کاربران شناخته شده است را عرضه می نماید. ابزارهایی که برای اهداف گوناگون می تواند اولین و بهترین انتخاب نیز باشند. یکی از این نرم افزار ها NetSupport School نام دارد. اکثر کاربران با این ابزار آشنایی دارند و حتما می دانند که این نرم افزار با چه قیمت هایی در بازار های جهانی و هم چنین بازارهای داخلی عرضه می گردد ، البته این قیمت های بسیار بالا که در ازای این نرم افزار دریافت می شود هیچ تضمینی را برای اجرای این نرم افزار نخواهد داد و البته نسخه هایی هم که ارائه می گردد آخرین نسخه عرضه شده نبوده و به نسخه های قبلی مربوط می شود.
اما شرکت NetSupport نرم افزاری با نام NetSupprt Manager را هم عرضه می نماید که البته در مقایسه با نسخه School از امکانات کمتری برخوردار است. چند سالی هست که در بازارها و در تقریبا هیچ سایت دانلود نرم افزار این دو نرم افزار به صورت اکتیو شده و یا همراه با کرک یافت نمی شوند. دلیل این امر هم نبود هیچ گونه کرک یا کیجن برای این نرم افزار است. تمام نسخه هایی که در بازارها یافت می شوند مربوط به نسخه های 8 یا و یا 8.5 می باشند ، یعنی از نسخه 9 هیچ کرک یا کیجن ارائه نشده و یا اگر هم ارائه شده است کار نخواهد کرد.
اما حالا گروه آسان دانلود با افتخار اعلام می دارد برای اولین بار در تمامی سایت های ایرانی آخرین نسخه از این دو نرم افزار را برای دانلود عموم به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار خواهد داد.
در مورد خصوصیات این دو نرم افزار جای هیچ گونه بحثی نمی ماند زیرا در تمام دنیا اگر معلمی بخواهد برای اداره کلاس درسش به صورت مجازی و از طریق رایانه اقدام نماید اولین انتخابش را NetSupport School  قرار خواهد داد. نسخه دهم از این نرم افزار با انجام تغییراتی نسبتا زیاد از سوی کمپانی سازنده ارائه شده است. در حقیقت این نرم افزار بهترین و مشهور ترین ابزار برای آموزش تحت هرنوع شبکه ای می باشد. 
این ابزار باید هم بر روی کلاینت (رایانه دانش آموز)‌ و  هم بر روی سرور (رایانه معلم) ‌نیز نصب شود. این دو به ترتیب Student  و Tutor نام دارند.
اما مدیر این شبکه که همان معلم و استاد نامیده می شود قادر خواهد بود تا صفحه نمایش هریک از دانش آموزان (کلاینت ها) را کنترل کرده ، کنترل ماوس و دیگر ابزارها را از دسترس دانش آموز خارج نماید ، صفحه مانیتور خود را برای آموزش آنچه که انجام می دهد برای دانش آموزان به اشتراک گذارد ، سیستم کاربران را از دسترس خارج نماید ، صفحات وب را برای کابران محدود کند تا نتوانند به هر سایتی دسترسی داشته باشند ، پرینتر را برای چاپ مطالب به اشتراک گذارد و بسیاری کار دیگر که اکثر کاربران این نرم افزار با آن آشنایی دارند و یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار محیط بسیار زیبای کاربری آن است که به سادگی هر کاربری را به سوی خود جذب خواهد نمود. استفاده از نرم افزار هم به سادگی امکان پذیر خواهد شد زیرا این ابزار به صورت اتوماتیک کلاینت های موجود در شبکه را شناسایی خواهد کرد. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetSupport Manager v10.50 & NetSupport School v10.50.3:
- برقراری ارتباط در شبکه با انواع اتصالات نظیر کابل ، وایرلس و ...
- قابلیت چت کردن در محیط شبکه با هریک از کلاینت ها و معلم
- قابلیت درخواست کمک از دبیر یا معلم از سوی دانش آموز
- قابلیت به نمایش در آوردن دسکتاپ معلم برای کلاینت ها
- قابلیت از دسترس خارج کردن کلاینت ها
- قابلیت تعریف کاربر با نام کاربری برای ورود به محیط شبکه
- محیط کاربری بسیار زیبا و استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان امتحان گرفتن از دانش آموزان در محیط شبکه
- قابلیت Transfer کردن اطلاعات در محیط شبکه با سرعتی بسیار مناسب
- قابلیت کنترل سیستم رایانه ای از راه دور
- قابلیت محدود کردن کلاینت ها نظیر استفاده از USB ، و یا درایو های نوری
- تشکیل گروه های مختلف برای اداره کلاس
- در دست گرفتن کلاینت ها تنها با یک کلیک
- تخته وایت برد برای انجام کلیه اعمال با قابلیت نمایش برای کلاینت ها
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

در نسخه جدید از این دو نرم افزار امکانات زیر اضافه شده است:
 Student Survey: این قابلیت نوار ابزاری را به کلاینت ها اضافه می نماید که دانش آموزان می توانند در آن زمان باقی مانده است کلاس ، درخواست برای کمک و ... مشاهده نمایند.
Teacher Toolbar: تولباری هم برای معلم و مدیر اضافه خواهد گردید تا در زمان Minimize به سادگی به این نرم افزار دسترسی پیدا کرد.
Surveys: نظر سنجی ها را می توان برای دانش آموزان به نمایش در آورد.
Printer Management: به سادگی می توان پرینتر موجود در محیط شبکه را مورد مدیریت قرار داد.
Security: در این نسخه علاوه بر امنیت بالای این ابزار قابلیت Active Directory نیز به کلاینت ها نیز اضافه شده است. و چندین چند قابلیت جدید دیگر که در زمان کار با نرم افزار حتما از استفاده از آن لذت خواهید برد.
 



 راهنمای فعال سازی: این نرم افزار در اصل NetSupport Manager می باشد که ابزار بسیار کامل NetSupport School را هم در خود جای داده است. برای نصب و اکتیو کردن  این نرم افزار مراحلی را که در پائین ذکر می کنیم با دقت باید انجام دهید.
1 - Setup موجود در فایل دانلود کرده از سایت آسان دانلود را اجرا کرده تا به صفحه ی  License Information برسید. در این صفحه دو گزینه می بینید. گزینه اول که برای فعال شدن 30 روزه برنامه است و دومین گزینه که برای اکتیو کردن برنامه می باشد.
2- شما باید گزینه دوم یعنیRegister را انتخاب نمود تا منوهای پائین فعال گردند.
3- کیجن موجود در فولدر کرک را اجرا نمائید.
4- در قسمت اول نامی شبیه به AsanDownload را وارد نمائید. گزینه دوم غیر فعال بود. پس شما باید تعداد کلاینت هایی که می خواهید در شبکه مورد استفاده قرار دهید را انتخاب نمائید. ( برای مثال 2000 )
5 - حال بر روی دکمه Generate کلیک نمائید. خواهید دید که شماره هایی به صورت اتوماتیک و با توجه به داده های ورودی شما تولید خواهد شد.
6- کیجن را به هیچ وجه نبندید.
7- سریال های که کیجن تولید نمود را در قسمت Register برنامه بدون کمی و کاستی وارد نمود ، اما قسمت Expiry Date را خالی بگذارید.
8- برروی دکمه Next کلیک کرده تا صفحه بعد ظاهر شود. در این صفحه 3 گزینه مشاهده می نمائید که به ترتیب Typical ، Client و Custom می باشند. اگر این نرم افزار را برای کلاینت می خواهید نصب نمائید گزینه Client را انتخاب نموده و بقیه مراحل را به سادگی انجام دهید.
9- اما اگر این ابزار را برای معلم می خواهید گزینه سوم یعنی Custom را انتخاب نمائید و Next را انتخاب کنید.  در صفحه ی بعدی که ظاهر می شود در سمت چپ تمامی گزینه ها را انتخاب کنید . با انتخاب این گزینه ها NetSupport School هم برای شما نصب خواهد شد. در غیر این صورت فقط NetSupport Maager نصب خواهد شد.
10- بقیه مراحل هم که به سادگی قابل انجام خواهد بود .
11- به این ترتیب NetSuuport Manager کاملا اکتیو خواهد شد . اما NetSupport School نیز هنوز اکتیو نشده است . برای اکتیو کردن بر روی آیکن این برنامه در دسکتاپ دابل کلیک نمائید . با انجام این کار اگر به اینترنت متصل باشید با این جمله رو به رو خواهید شد .  Your Product Needs to be Actived . Click  OK To Actived It Online 
12- بر روی Ok کلیک نمائید.
13- پیغان خظایی ظاهر می شود . بار دیگر بر روی OK کلیک کنید.
14- در صفحه جدیدی که باز شده است اطلاعاتی در زمینه سریال نامبر ، تعداد کلاینت ها و ... وجود دارد. اما قسمتی وجود دارد پس از تعداد کلاینت ها که در مقابل آن این کلمه نوشته شده است Authentication Code. رو به روی این کلمه چهار حرف به صورت عدد یا حروف نوشته شده ( برای مثال D127 )
15- حال شما باید این چهار حرف را در کیجن برنامه در پنجمین قسمت وارد نمائید ( در فریم Activation و در قسمت Auth Code ) سپس بر روی Generate کلیک کرده تا در قسمت Activation Code کدی ظاهر شود.
16- حال این کد را در برنامه که به صورت چهار قسمت مجزا نمایش داده شده است دقیقا وارد نموده و بر روی OK کلیک کنید.
17- اگر این مراحل را به درستی انجام داده باشید خواهید دید که پیامی به معنای اکتیو شدن برنامه شما ظاهر خواهد شد.
18- از این پس می توانید به صورت نامحدود از این دو ابزار بهترین استفاده را نمائید.

توجه : اگر NetSupport School را به تنهایی دریافت نمودید برای اکتیو کردن می بایست به جز مراحل 8 و 9 تمامی مراحل بالا را دقیقا انجام دهید.



 قيمت: 3826 دلار آمريکا

نرم افزار NetSupport Manager v10.50
 دانلود - 26.6 مگابايت | لينک كمكي

نرم افزار NetSupport School v10.50.3
 دانلود -  23.71 مگابايت | لينک كمكي

 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 سايت سازنده

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

دانلود نرم افزار افزايش و بهينه سازي سرعت اينترنت با DSL Speed


 


اگر از كاربران قديمي اينترنت و مشتري مدوام كارتهاي اينترنت، اتصال به روش ديال آپ باشيد. حتما روش هاي مختلفي را امتحان و يا ديده ايد كه با بهينه كردن تنظيمات مختلف ويندوز سعي بر بالا بردن سرعت اتصال و همچنين بالا بردن سرعت باز كردن صفحات اينترنتي شما مي باشند.البته نرم افزار هایی هستند که با انجام یک سری کارها می توانند تا حدی سرعت اینترنت را افزایش دهند ، این نرم افزار ها با به نوعی تنظیم کردن عملکرد های مختلف نرم افزار های مربوط به اینترنت تا حدی سرعت را افزایش می دهند. نرم افزار DSL Speed نيز با كمي تفاوت چنين كاري را براي شما انجام مي دهد. تفاوت اين نرم افزار در اين است كه براي افزايش سرعت اينترنت هاي پر سرعت و يا اتصالاتي از نوع SDSL , IDSL , G.lite ADSL و ... به كار مي رود. اگر شما از كاربران اينترنت ADSL هستيد و از سرعت خود راضي نيستيد. و يا مي خواهيد سرعت بيشتري را بدون پرداخت هزينه بيشتر در اختيار داشته باشيد. مي توانيد از نرم افزار DSL Speed  استفاده كنيد. برای این که سرعت اینترنت خود را تا حد مناسبی با افزایش رو به رو کنید پیشنهاد می کنیم این نسخه را دریافت کرده و از آن بهره مند شوید.
قابلیت های كلیدی نرم افزار DSL Speed v7.0:
- بالا بردن و بهینه کردن سرعت ADSL شما به طرز باور نکردنی بصورت آنلاین
- بهينه سازي سرعت اينترنت با منطقه جغرافيايي شما
- قابليت سازگاري با انواع كانكشن ها DSL  (e.g.,ADSL,G.lite,IDSL,SDSL
- بارگذاری صفحات اینترنت با سرعت بالا
- افزايش سرعت اينترنت با يك كليك
- بهينه سازي ارتباط هاي اينترنتي
- توانايي بهبود سرعت انتقال شبكه هاي اينترنتي
- داراي محيطي بسيار ساده اما جذاب و كاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- براي فعال كردن محتويات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار كپي نماييد.


 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  2.70 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

منبع : www.AsanDownload.com


 

AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

قابليتهاي عمومي نرم افزار AI RoboForm Enterprise v7.3.2:
- تمام پسوردهای شما رو به خاطر میسپره و به صورت اتوماتیک شما رو لاگین میکند
- فرمهای طولانی ثیت نام رو با یک کلیک پر میکند
- برای امنیت کامل پسوردهای شما رو به صورت کدگذاری شده ذخیره میکند
- میتواند پسوردهای تصادفی تولید کنه که هکرها نتونن حدس بزنن
- برنامه های Keylogger رو شکست مي دهد چون اصلا از کیبورد برای وارد کردن پسوردها استفاده نمیکند
- از پسوردهای خود پشتیبان بگیرید و اونها رو بر روی کامپیوترهای مختلف استفاده کنید
- بوسیله GoodSync در هنگام تغییر پسورد ، پسوردهای خود را در کامپیوترهای دیگری که استفاده می کنید به روزرسانی کنید
- بوسیله Pass2Go که هیچ گونه احتیاجی به نصب شدن ندارد (قابل حمل و نقل) پسوردهای خود را جا به جا کنید
- قابلیت کار بر روی مرورگرهای Internet Explorer, AOL/MSN, Firefox
- روبوفرم انتخاب ناشران PCMagazine و از نظر CNET برترین نرم افزار سال شناخته شده
- و...

قابليتهاي كليدي نرم افزار AI RoboForm Enterprise v7.3.2:
- پر کردن خودکار فرمها تنها توسط یک کلیک و بدون نیاز به فشردن حتی یک کلید !
- کدگذاری قدرتمند بر روی پسورد ها که موجب حفظ امنیت هرچه بالاتر آنها می شود
- خلق رمز عبور جدید و غیر تکراری و سخت قابل حدس به طور خودکار از داخل محیط نرم افزار
- جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی با وارد کردن پسورد ها به صورت هوشمند در وبسایتهای واقعی آنها
- ممانعت از سرقت اطلاعات توسط جاسوس ها و Keylogger ها که به ثبت کلید های تایپ شده و جاسوسی می پردازند
- ذخیره اطلاعات و پسوردهای مکان های مختلف و مورد نیاز شما که بلافاصله با وارد کردن سریع، امن و خودکار رمز های عبور
- تهیه BackUp و نسخه ی پشتیبان از از پسوردها در مکانی امن
- قابلیت جستجو در میان پسوردهای ذخیره شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- براي كرك كردن محتويات پوشه crack را در محل نصب نرم افزار كپي نمايد. طريقه كرك كردن در پوشه موجود است.



 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  12.1 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

طراحی منوهای حرفه ای برای وب سایت Dreamingsoft 123 Flash Menu


 

در طراحی سایت های حرفه ای معمولا یکی از عواملی که می تواند نقش تعیین کننده ای برای بدست آوردن و جلب نظر بازدید کننده شود استفاده از منوهایی زیبا است. امروزه با پیشرفت وب سایت ها و به نوعی تبدیل شدن آن ها به وب سایت هایی پویا و داینامیک استفاده از منوهایی پویا هم در وب نکته ای است که اهمیت بالایی دارد.
Dreamingsoft 123 Flash Menu نام نرم افزاری است بیشترین کاربر را در سراسر دنیا دارد. این نرم افزار امکانات فوق العاده ای داشته و با کدهای جاوا منوهایی فوق العاده زیبا و حرفه ای را خلق می نماید. کاربر هرآنچه که بخواهد را در Dreamingsoft 123 Flash Menu می تواند مشاهده نموده و به راحتی استفاده نماید. جالب تر در مورد این نرم افزار این است که هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نیست و در محیط طراحی تمامی کارها صورت می گیرد.
زمانی که کاربر تمامی طراحی ها را انجام داد حالا نوبت به گرفتن خروجی است. در این مورد هم می توان خروجی را به صورت کدها جاوا مشاهده نمود و هم این که به صورت یک صفجه وب با فرمت HTML حاصل طراحی خود را به نظاره نشست. اما یکی از بارزترین و شاید مهم ترین خصوصیات این نرم افزار سازگاری با چند نرم افزار طراحی وب است که همه ما نام آن ها را به دفعات شنیده ایم.
طرح های آماده بسیار متعدد و زیبایی در این نرم افزار گنجانده شده که بعید است کاربری سلیقه خود را در این طرح ها پیدا ننماید. طراحانی حرفه ای زیادی هستند که از این نرم افزار استفاده می کنند شما هم می توانید با دریافت این نرم افزار از سایت آسان دانلود به جمع آن ها بپیوندید.


 

قابلیت های کلیدی  نرم افزار Dreamingsoft 123 Flash Menu v4.3.0.1700 :
- پشتیبانی از منوهای کشویی و تب منوها
- پشتیبانی از تمامی مرورگر ها 
- پلاگین هایی برای استفاده آسان در نرم افزار های معروف طراحی وب
- سازگاری و قابلیت ارتباط با بانک اطلاعاتی و پشتیبانی از زبان هایی نظیر ASP, PHP, JSP, ASP.NET
- منوهای چند ستونی
- طراحی برپایه فلش منوها
- طرح های آماده بسیار متعدد و در موضوعات مختلف
- محیط کاربر پسند نرم افزار
- سازگاری با گوگل سایت مپ
 - خروجی های مختلف
- سازگاری با زبان های مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- پس از نصب نرم افزار فایل موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.


 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 3.10 مگابايت | لينک كمكي | لینک کمکی
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

منبع : www.AsanDownload.com


 

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger  امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر  MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 10 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2009 Final:
- امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
- کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
- وجود تغییرات در واسط کاربری نرم افزار در نسخه 10
- اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فايلهاي انتقالي با آنتي ويروس قدرتمند نورتون
-  نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و ...
- شکلک های زیبا
- به اشتراک گذاری تصاویر
- به اشتراک گذاری ویدئو ها
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
- پوسته های جدید
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارسال و انتقال فايل تا 2 گيگا بايت
- دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
- دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
- قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
- نمایش زیباتر Statue ها
- زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
- تماس از طریق مسنجر و تلفن
- قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
- امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
- محیط کاربری بسیار جذاب
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  17.42 مگابايت  | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و روان می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.2.152.32 :

  • نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
  • اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
  • قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
  • نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
  • فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
  • رایگان بودن

و…

 

دانلود | لینک کمکی

حجم :             5.33 مگابایت

پسورد :          www.bindownload.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.

 
حجم :             6.50 مگابایت
 

پسورد :          www.bindownload.com
 
مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری


. Smart Whois 4.3.0.
یکی از پرکاربردترین برنامه های شبکه و اینترنت این برنامه است.
این برنامه قدرتمند به شما امکان این رو میده که هر چه اطلاعاتی درباره ی یک دامین یا آیپی وجود داره را پیدا کنید مثل : کشور ، ایالت ، شهر ، محل سرور شبکه یا سایت ، ادمین و اطلاعات فنی دیگری

این برنامه به ما چی میده ؟
دارنده ی دامین چه کسی است ؟
چه موقع این دامین ساخته شده و اطلاعات تماس ثبت کننده چیست ؟
چه کسی مدیریت یک مجموعه آیپی را بر عهده دارد ؟
از ویژگی های کم نظیر این برنامه این است که اطلاعات رو از 60 دیتابیسی که در کل اینترنت وجود داره میگیره و بهترینش رو در عرض چند ثانیه به شما نشون میده

ویژگی های این برنامه ارزشمند :
جستجو در 60 دیتابیس مختلف
قابلیت جستجوی مستقیم از اینترنت اکسپلورر یا Outlook Express
ذخیره ی اطلاعات برای استفاده های بعدی در حالت آفلاین
جستجو کردن آیپی یا دامین به صورت انبوه
و ویژگی های حرفه ای دیگر….





دریافت فایل برنامه ( 3.31 مگابایت ) ( 151 بار دانلود شده )

http://www.rasekhoon.net/Software/Download-330.aspx

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری
دانلود DoubleSafety v4.5.1.130 - نرم افزار پشتیبان گیری از اطلاعات هارد دیسک

آیا همیشه نگران هستید که عکس ها، فیلم ها، موزیک و یا اسناد شما طی حادثه ای از دست برود و با مشکل مواجه شود؟ آیا تا کنون برای شما هم پیش آمده است که محل کار خود را ترک کرده باشید در حالی که فراموش کرده اید از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید و نگران حذف اطلاعات توسط افراد دیگر بوده اید؟
DoubleSafet نرم افزاری برای پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات است. نیازی نیست شما زمان زیادی را صرف پیکر بندی نرم افزار کنید تا از امنیت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. بلکه نرم افزار دارای یک برنامه زمان بندی از پیش ساخته شده است. این نرم افزار یک نیاز ضرورری است تا از همه ی نگرانی های مرتبط با پشتیبان گیری آزاد شوید. چون در این نرم افزار یک برنامه زمانبندی برای پشتیبان گرفتن خودکار از اطلاعات وجود دارد شما دیگر نگرانی بابت فراموش کردن پشتیبان گرفتن از اطلاعات مهم خود، نخواهید داشت.
این نرم افزار با محیط کاربری ساده ای برای شما امکان بکاپ گرفتن از اطلاعات به صورت اتوماتیک را فراهم می کند و می توانید آن را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید و یا حتی به صورت تمام اتوماتیک بر روی لوح های فشرده cd و dvd رایت کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار آپلود اتوماتیک فایل پشتیبان در زمان تعیین شده توسط شما و در ftp ای که شما تعیین می کنید، می باشد. به این ترتیب نیازی نیست موقع بکاپ گرفتن از اطلاعات، در کنار سیستم خود حضور داشته باشید. یکی دیگر از قابلیت های کلیدی نرم افزار این است که زمانی که در حال فشرده سازی و تهیه بکاپ است به کاربر اجازه می دهد پسوردی را وارد کند و به این ترتیب بر روی فایل های پشتیبان قفل می گذارد تا تنها کاربر قادر به بازگردانی آن باشد و در نتیجه امنیت اطلاعات را بالا می برد. و نکته جالب تر این است که این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از فایل هایی که توسط دیگر نرم افزارهای پشتیبان گیری قفل شده اند را نیز دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DoubleSafety:
- محیط کاربری کاملاً سنجیده شده
- زمانبندی سفارشی انعطاف پذیر و قدرتمند
- امکان آپلود کردن فایل پشتیباد در ftp
- امکان رایت فایل های پشتیبان بر روی cd و dvd با تکنولوژی های HD-DVD/Blu-Ray
- فراهم شدن کنترل های مختلف
- توانایی باز کردن فایل های پشتیبان گرفته شده
- قفل گذاری بر روی فایل پشتیبان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
 

 

رمز فایل

www.p30download.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

منبع : www.AsanDownload.com


امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.

 

 



 طريقه ی استفاده از فایل های آپدیت : پس از دریافت فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین روز شود. این فایل فقط بر روی نسخه Enterprise کار می کند.


 دانلود رايگان آپدیت آفلاین با لینک مستقیم - 115 مگابايت
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

تبدیل فرمت های مختلف به PDF با نرم افزار A-PDF Office to PDF


 

تبدیل به PDF  حل کننده ی بسیاری از مشکلات است ، فرمتی که به دلیل استاندارد بودن نسبت به فرمت هایی نظیر Docx راحت تر می توان از آن برای مدیریت اسناد استفاده کرد. A-PDF Office to PDF نام نرم افزاریست که قادر است تا فرمت های مختلف و رایج در بسته مایکروسافت آفیس را به PDF  تبدیل کند. .doc، .xls، .ppt; .docx، .xlsx، .pptx، .pub، .xml، .xsn، .vsd، .vdx از جمله مواردی هستند که می توان به آن ها اشاره کرد البته این ها همه فرمت هایی نیستند که این ابزار از پس تبدیل آن ها بر می آید بلکه فرمت های دیگر هم از دم تیغ این مبدل می گذرند. 
حجم بسیار مناسب و نصب سریع و آسان از دیگر خصوصیات نرم افزار A-PDF Office to PDF محسوب می شوند. کیفیت در تبدیل با انتخاب کاربر مشخص می شود و کاربر مشخص می کند که بسته به نیاز به چه کیفیت نیاز دارد ؛ تبدیل همزمان چند فایل به PDF هم کمک می کند تا سرعت عملکرد بیشتر شود به همین دلیل استفاده از این نرم افزار در عین سادگی در سرعت بخشیدن به کارها نقش مهمی را ایفا می کند.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار A-PDF Office to PDF v5.3.0 :
- پشتیبانی از نسخه های مختلف آفیس
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های استفاده شده در بسته آفیس
- امکان تغییر کیفیت در هنگام تبدیل
- پشتیبانی از انواع استانداردها
- قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به PDF
- سرعت بالا در نصب و تبدیل
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- پس از نصب نرم افزار لازم فایل gs.exe را هم نصب کنید تا نرم افزار اجرا گردد.
- از سریال نامبر برای فعالسازی نرم افزار استفاده کنید.


 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 26.69 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


 

در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR v4.01 (x86/x64) Final:

- سادگی کار با نرم افزار
- سرعت در انجام کار ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- پشتیبانی از بالغ بر 15 فرمت
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
- پسورد گذاری روی فایل ها
- ساخت فایل های فشرده با فرمت EXE
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- Wizard برای آسان تر شدن کار ساخت فایل های فشرده و همچنین Extract کردن آن ها
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- براي كرك كردن محتويات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار كپي نماييد.


 دانلود رايگان 32 بيتي با لينک مستقيم -  1.35 مگابايت | لينک كمكي
 دانلود رايگان 64 بيتي با لينک مستقيم -  1.45 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد طاهری

 

با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر واقعی از کره زمین را ببینید.
 
ویژگیهای این نسخه:
- بدون نیاز به نصب به دلیل پورتابل بودن
- نداشتن تبلیغات به دلیل Plus بودن
- ذخیره و چاپ تصاویر تا ابعاد 4800 پیکسل
- بدون نیاز به Username و Password برای استفاده
- بدون نیاز به کرک و Patch
- داشتن کلیه امکانات نسخه Plus یا Pro
- دارا بودن امکان GPS
- دارا بودن سیستم اندازه گیری
- پیمایش نقشه و دریافت سریعتر اطلاعات از سرور گوگل نسبت به نسخه رایگان (Free)
- امکان ساخت فیلم از مرور نقشه و تصاویر
- امکان فرو رفتن به داخل اقیانوس
- مشاهده تصاویر قدیمی مکان در گذشته و مقایسه با تصاویر جدید
- ذخیره مسیر پیمایش و به اشتراک گذاری آن برای دیگران (مثلا برای آدرس دادن)
و ....
 
نکات:
1- این نسخه با نام Plus ارائه شده است ولی در واقع همان امکانات نسخه Pro را دارد.
2- این نسخه آخرین نسخه از این برنامه می باشد که از طرف گوگل ارائه شده است.
3- تفاوت های نسخه رایگان و Plus یا Pro را در لینک زیر ببینید:
http://earth.google.com/enterprise/earth_pro.html#comparison

پسورد : www.softgozar.com

مجموعه مستند های فوق العاده و کمیاب نشنال ژئوگرافیکMP3 ipod shuffle+عینک ray banفروش ویژه عینک سه بعدیمجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی Step Up

:: موضوعات مرتبط: ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: , دانلود گوگل ارث , دانلود گوگل اسکای , دانلود google sky , دانلود گوگل ارت پرو , دانلود google ert , دانلود نسخه گلد گوگل ارث , دانلود google ert , دانلود google earth gold 2009 ,
:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد